loading...
آپارتمان نشین ها
اجاره نشین بازدید : 1 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دوره راهنمايي يكي از معلم ها بود كه مارو زياتي ديگه كتك ميزد! حالا درسته من بچه شلوغ و شري بودم ولي دليل نميشد كه...بقرآآآآآآآآآآآآآآآن. خلاصه روزي رسيد كه باهاش درس داشتيم و بعضي بچه ها براش كادو گرفته بودن و منم يهويي نقشه شومي به سرم زد كه بذار براش يه كادويي بگيرم و از در محبت و دوستي وارد بشم شايد فرجي شد...
زنگ تفريح بود كه جيم شدم و رفتم سوپري سرمحل يه بسته رشته آش گرفتم! اون قديما رشته آش رو ميذاشتن تو جعبه... به يارو گفتم يه زحمت بكش كادوش كن. طرف اينجوري نگاه ميكرد خلاصه آورديم سر كلاس تا اينكه خانوم معلم اومد... بعد از برپا دادن و معلم عزيز روزت مبارك پريدم جلو يك ماچ آبدارش كردم و گفتم خانوم اجازه؟ روزت مبارك اينم هديه من براي شما كه بهتريني :دي
معلمه نميدونست تعجب كنه يا خوشحال باشه! () گفت ممنونم عزیزجان گذاشتش رو طاقچه كنار پنجره و شروع كرد به درس دادن. باخودم گفتم حالا ميبره خونه بازش ميكنه نميفهمه مال كي بوده و كي دادش بهش تا وسطاي زنگ رفتيم و اين لامصب هي چپ چپ مارو مي پاييد! آخه خيلي براش تعجب برانگيز بود كه بابا تو و اين چيزا؟؟!! شك بين دو شكش برش غلبه كرد و يهو گفت بچه ها ميخوام با اجازتون كادوي دوست خوبتون رو باز كنم! حالا من گفتم خانوم چيزه! اگه ميشه بازش نكنيد ببريد خونه باز كنيد! آخه نميخوام ريا بشه!! گفت نه عزیز جان تو بالاخره بعد مدتها سر به راه شدي و سورپرايزم كردي...حرفشم نزن! هيچي ديگه كادو رو برداشت گفت از ظاهرش كه معلومه كفشه!! (زرشششك) همين كه برداشتش صداي خش خش از توش بلند شد   گفت واي به حالت اگه چيز بدي باشه...حالا مارو ميگي
هيچي ديگه بازش كرد و ديد رشته آشه... و حالا همه بچه ها يكصدا و من و خانوم معلم
هيييييي... نميدونم چطور شد همچين تصميمي گرفت اما تا آخر كلاس و زنگ تفريح وايساد و دونه به دونه رشته هارو به خوردم داد!


پ.ن

سپاسگذارم از همه دوستام و الطاف بي نهايتشون كه مارو از ياد نبردن

به مناسبت هفته ي معلم اين خاطره رو نقل كردم... جدا از داستان و اون معلممون، معلم ها ازون دسته آدم ها هستن كه تو ذهن ها ماندگار ميشن
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 139